Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
ekológia: Toyota bola najlepšie vyhodnotená v správe Global Green Brands
04. august 2011 @ 07:53:26 CEST, poslal k.zechmeister

TOYOTA Toyota bola vyhodnotená ako najviac ekologická značka vo vôbec prvej správe „Best Global Green Brands“ (Najlepšie globálne „zelené“ značky) zverejnenej 26. júla 2011 spoločnosťou Interbrand, ktorá sa špecializuje na skúmanie hodnoty značiek.

Štúdia berie do úvahy verejne dostupné informácie o výkonnosti značky vo vzťahu k životnému prostrediu spolu s vnímaním ekologickej udržateľnosti značky zo strany verejnosti alebo jej „zelený“ imidž a vytvára výsledky ekologickej výkonnosti v rámci správy.

Správa spoločnosti Interbrand uvádza, že Toyota je výrazným príkladom toho, ako sa stane životné prostredie hlavnou prioritou manažmentu a pritom sa zmysluplne v tejto veci venuje verejnosti po celom svete.

Trvalý záväzok spoločnosti Toyota chrániť životné prostredie bol zdôraznený v programe Toyota Global Vision zverejnenom v marci 2011 s cieľom znižovať uhlíkové emisie v rámci celého procesu výroby a predaja jej výrobkov. Spoločnosť sa ďalej usiluje o zachovanie prírodných zdrojov prostredníctvom recyklácie a chce vykonávať svoje činnosti v harmónii s prírodou.

Hlavným aspektom, ktorý prispel k silnej ekologickej výkonnosti značky Toyota, je podľa správy plnohodnotná hybridná technológia spoločnosti. Od svojho uvedenia na trh v roku 1997 sa ikonický hybridný automobil Toyota Prius – teraz už v tretej generácii – výrazne podieľal na celkových predajoch 3,2 milióna hybridných vozidiel Toyota a Lexus v celosvetovom meradle a ponúkol zákazníkom po celom svete nevídanú ekologickú výkonnosť.

V roku 2010 zaviedla Toyota svoju inovatívnu plnohodnotnú hybridnú technológiu do kompaktného radu vozidiel Toyota Auris vyrábaného v jej výrobnom závode vo Veľkej Británii. Rodina vozidiel Prius bude čoskoro rozšírená zavedením sedemsedadlového derivátu Prius+ a ďalším dôležitým míľnikom v stále pokračujúcom, viac než 40 rokov trvajúcom hľadaní udržateľnej mobility a vrcholného ekologického automobilu spoločností Toyota bude v roku 2012 hybridné vozidlo Prius Plug-in Hybrid.

Spoločnosť Toyota, ktorá stavia na dlhodobom, well-to-wheel prístupe k udržateľnej prevádzke, uplatňuje vo svojich závodoch v Európe niekoľko environmentálnych iniciatív. Medzi nedávno zverejnené iniciatívy patrí:
- solárna stena v závode Toyota Motor Manufacturing France vo Valenciennes vo Francúzsku
- prvé veľkoplošné pole solárnych panelov v rámci automobilového priemyslu vo Veľkej Británii nachádzajúce sa v závode Toyota Motor Manufacturing United Kingdom v Derbyshire vo Veľkej Británii
- plánovaná inštalácia dvoch veterných turbín v logistickom stredisku Toyota Vehicle Logistics Centre v Zeebrugge v Belgicku

Metodológia hodnotenia v rámci správy „Best Global Green Brands“ bola vyvinutá spoločnosťou Interbrand v spolupráci s firmou Deloitte, pričom hodnotenie ekologickej výkonnosti bolo navrhnuté tak, aby sa dalo aplikovať na rôzne odvetvia. Pri príprave správy tiež spoločnosť Interbrand uskutočnila prieskum s približne 10 000 spotrebiteľmi na 10 najväčších svetových trhoch (vrátane Spojených štátov, Japonska, Číny, Nemecka, Francúzska, Veľkej Británie, Talianska, Brazílie, Španielska a Indie), aby posúdila vnímanie ekologickej výkonnosti značky zo strany spotrebiteľov. Výkonnostné dáta boli získané z verejne dostupných zdrojov rovnako ako dáta z ASSET4 spoločnosti Thomson Reuters.

Zdroj: TOYOTA MOTOR SLOVAKIA, s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /TOYOTA/