Od 1. októbra 2011 Citroën spúšťa aj na Slovensku službu Citroën Lokalizovaná Asistencia. V roku 2012 sa k nej pridruží aj služba Citroën Lokalizované Tiesňové Volanie. Obe inovatívne služby sú súčasťou programu Citroën eTouch a prispievajú k zvyšovaniu bezpečnosti a záchrane životov na cestách.
Služba spočíva v možnosti nadviazať priame spojenie s asistenčnou telefónnou centrálou Citroën Assistance jednoduchým stlačení tlačidla „dvojitý šíp“ na palubnej doske. Vodič je tak v priamom hlasovom spojení s asistenčnou centrálou. Centrála dostane SMS správy obsahujúce údaje o diagnostike vozidla (VIN číslo, počet km, stav paliva, teplota motora...) a o jeho lokalizácii formou GPS súradníc. Informácia o lokalizácii vozidla je možná len, ak zákazník možnosť lokalizácie vozidla neodmietol. Zákazník službu ocení najmä v noci, alebo na pustom vidieku.
Služba Citroën Lokalizovaná Asistencia sa dostáva na palubu vybraných modelov značky na Slovensku a umožňuje v prípade núdze nájsť prispôsobené asistenčné riešenie klientovej mobility (oprava, náhradné vozidlo, pokračovanie v jazde, ubytovanie...). Službu získava zákazník zdarma a je využiteľná vo väčšine európskych krajín.
Služba je aktívna u vozidiel s integrovanou nezávislou telematickou jednotkou, to zn. pre Citroën C5 3. úrovne výbavy, Citroën DS3 3. úrovne výbavy, DS4 2. a 3. úrovne výbavy a model Citroën DS5 vo všetkých úrovniach výbavy. Vozidlá odovzdané po 1. októbri majú službu aktivovanú automaticky do 30 dní. Majitelia vozidiel odovzdaných pred týmto dátumom dostanú list vyzývajúci k dodatočnej aktivácii služby. Úplná deaktivácia tejto služby nie je možná, ale zákazník má možnosť svojím podpisom na objednávke prijať alebo zamietnuť možnosť byť lokalizovaný.
Zdroj: CITROËN SLOVAKIA s.r.o.