Výsledky, ktoré dosiahol Citroën v prvom polroku 2002, potvrdzujú dlhodobú úspešnosť v umiestnení značky na slovenskom trhu. Celkový počet 1637 vozidiel predaných za prvých 6 mesiacov zabezpečil značke 5. miesto v poradí značiek s trhovým podielom 4,7 %. Najúspešnejším mesiacom tohto polroka je jún, v ktorom bolo predaných 399 vozidiel (333 osobných, 66 úžitkových), vďaka čomu značka získala rekordný trhový podiel vo výške 5,63 %.
Z 1637 vozidiel predaných v prvom polroku bolo 1293 osobných a 344 úžitkových. Najpredávanejšími modelmi sú Citroën Xsara (368 ks), Xsara Picasso (259 ks), Saxo (238 ks) a Berlingo (289 ks). Ďalej nasledujú modely C5 (117 ks) a Jumper (153 ks). Najvýraznejším úspechom je však predaj novinky Citroën C3, ktorých bolo od uvedenia na slovenský trh – 23.mája 2002 – do konca júna t.r. predaných 163 vozidiel.
Počas mesiaca jún sa v 20 slovenských mestách konala propagačná akcia Citroën C3 Tour, kde bol okrem modelovej ponuky značky predstavený aj nový model Citroën C3. Návštevníci, aj tí najmenší v detskom kútiku, mali príležitosť zahrať si o ceny Citroën v rôznych súťažiach a vidieť aj ďalšie sprievodné akcie. Najväčším lákadlom akcie bola možnosť zúčastniť sa hlavnej súťaže o Citroën C3, ktorej prvé kolo prebiehalo počas samotnej Citroën C3 Tour. Finále sa uskutoční počas Nitrianskeho autosalónu v septembri 2002, finalisti z prvého kola budú jazdiť na uzavretom okruhu s vozidlom Citroën C3 1.4 HDi a víťaz s najnižšou dosiahnutou spotrebou získa hlavnú cenu – nový Citroën C3.