Peugeot dnes v Sanande slávnostne položil základný kameň svojho budúceho priemyselného areálu v Indii. Pán Grégoire Olivier, člen predstavenstva PSA Peugeot Citroën a riaditeľ pre oblasť Ázie, pán Vincent Rambaud, generálny riaditeľ Peugeot a pán Frédéric Fabre, generálny riaditeľ PCA Motors India, slávnostne položili základný kameň areálu podľa indického rituálu bhoomi poojan.
Pri tejto príležitosti Shri Narendra Modi, ctihodný predseda vlády Gudžarátu, vyhlásil: "Gudžarát sa stane svetovým centrom automobilov, blahoželám Peugeotu, že je toho súčasťou".
"Využijem túto príležitosť, aby som vás uistil a zopakoval, že tento projekt je pre nás dlhodobým záväzkom" povedal pán Vincent Rambaud, generálny riaditeľ Peugeot. "Peugeot bude rásť s vami a bude investovať svoju vášeň, svoje know-how a technológie do Indie, do Gudžarátu a do každého, kto prispeje k tomu, aby bol náš projekt úspešný."
Po podpísaní Zmluvy o podpore štátu (SSA) v Gandhinagare z 1. septembra 2011 predstavuje slávnostná inaugurácia dôležitý medzník pre rozvoj projektu Peugeot v Indii. Tento krok je v súlade s programom uvedenia priemyselného a obchodného parku Peugeot v Indii.
Budúci závod na výrobu motorov/prevodoviek bude postavený na rozlohe 240 hektárov, ku ktorým Peugeot pridá park pre dodávateľov a celková investícia predstavuje 4 000 crore rupií (pozn. 1 crore = 10 miliónov rupií), čo je asi 650 miliónov EUR. Táto investícia umožní vytvoriť 5 000 nových pracovných miest v automobilovom centre. Okrem toho Peugeot a štát Gudžarát majú záujem zriadiť Inštitút rozvoja zručností (ASDI), ktorý bude umiestnený v automobilovom zoskupení v Sanande a bude prispievať k jeho rastu a budúcemu rozvoju.
V ďalšej etape, ktorá sa uskutoční v najbližších týždňoch, bude dokončená analýza pôdy a hneď potom budú nasledovať počiatočné práce na vyrovnanie terénu. Následne príde na rad položenie základov.
Značka Peugeot bude prítomná na výstave automobilov v Dillí, ktorá sa bude konať v januári roku 2012.
_______________________________________________________________________
Peugeot je zastúpený v 160 krajinách sveta s 10 000 kontaktnými miestami a všade spája náročnosť a emócie. V roku 2010, ktorý bol rokom 200. výročia značky, Peugeot potvrdil svoju pozíciu 1. francúzskej automobilovej značky na svete a s predajom 2 142 000 vozidiel získal 9. priečku vo svetovom rebríčku .
Peugeot je jediná značka, ktorá ponúka integrovanú mobilitu zahŕňajúcu osobné a úžitkové vozidlá, skútre, bicykle a ponúka aj širokú škálu služieb, vrátane mobility Mu.
Zdroj: Ivana Orviska, Communication and PR Manager, Peuegeot Slovakia, s.r.o.
TS: 02.11.2011