Od uvedenia nového modelu Iveco Daily na medzinárodnú scénu uplynul ešte iba mesiac a počet objednávok z európskych trhov už dosiahol číslo 11 000. Mimoriadne úspešný nástup novinky zaznamenali v Nemecku, Taliansku a vo Francúzsku, pričom najväčší záujem je zatiaľ o verzie šasi s kabínou. Tieto výsledky potvrdzujú, že medzi profesionálmi v oblasti transportu sa Daily teší veľkej popularite.
Inovované Daily pozitívne hodnotí nielen verejnosť a odborná tlač. Významný je tiež fakt, že európska jury Warner Bros vyhodnotila Iveco ako “spoločnosť s najlepšou značkou” a potvrdila mu licenciu na používanie svetoznámeho loga Supermana v reklamnej kampani na nový produkt.
Nastupujúca generácia ľahkého úžitkového vozidla značky Iveco prináša novú formu aj obsah. Reaguje tým na požiadavky, medzi ktorými dominuje dôraz na excelentnú výkonnosť a zredukovanie spotreby paliva i emisií CO2. Spoľahlivý pracant pripravený splniť všetky logistické potreby každodennej práce v sektore ľahkej nákladnej dopravy aj v preprave osôb.
V mestských centrách, medzimestskej doprave, ale tiež v off-roadových aplikáciách nové Daily potvrdzuje charakteristiky a hodnoty, ktoré sú súčasťou jeho DNA: “Silný a profesionálny”. Znova dokazuje, že je konkrétnou odpoveďou pre každého, kto hľadá kombináciu technologických inovácií a udržateľnej mobility bez obmedzenia výkonu, sily a spoľahlivosti.
Zdroj: Iveco Slovakia, s.r.o.