1. januára 2012 je v rámci reorganizácie Riaditeľstva značiek zverená zodpovednosť za vedenie obchodu na európskej úrovni Jean-Philippe Imparatovi a vedenie medzinárodných aktivít zverené Yves Moulinovi.
Obaja riaditelia hierarchicky spadajú pod Jean-Marc Galesa, člena predstavenstva PSA Peugeot Citroën a generálneho riaditeľa značiek. Budú poverení:
realizovaním obchodných a hospodárskych výsledkov pre obe značky v rozsahu ich pôsobnosti
implementovaním stratégie rozvoja a zlepšením postavenia všetkých modelov značiek Peugeot a Citroën
Generálny riaditeľ pre obe značky bude menovaný pre každú krajinu Európy s výnimkou Francúzska, kde riaditeľ Peugeot a riaditeľ Citroën budú priamo spadať pod Jean-Philippe Imparata. Pod jeho vedením budú riaditeľ filiálky Peugeot a riaditeľ filiálky Citroën riadiť a rozvíjať predaje a sieť svojej značky.
Tieto menovania prichádzajú v kontexte novej organizácie Riaditeľstva značiek skupiny PSA Peugeot Citroën, ktorej dvomi hlavnými cieľmi sú:
posilniť a rozvinúť stratégiu a identitu značiek na celosvetovej úrovni
zjednodušiť a zefektívniť obchodné aktivity v Európe
Z tohto titulu, Vincent Rambaud zostáva generálnym riaditeľom značky Peugeot a Frédéric Banzet generálnym riaditeľom značky Citroën, spadajúc pod Jean-Marc Galesa. Ich postavenie je posilnené pridružením priamej zodpovednosti za produkt svojej značky.
Štruktúra dílerských sietí značiek Peugeot a Citroën ostáva nezmenená.
Jean-Philippe Imparato, 45 rokov, začal pracovať pre skupinu v roku 1991. Zastával rôzne obchodné funkcie a posty v oblasti kvality v Európe a inde vo svete. V rokoch 2003 až 2006 bol riaditeľom pre kvalitu Peugeot Citroën Automobiles v Dongfeng, Čína, v rokoch 2008 až 2010 generálnym riaditeľom Citroën Taliansko. Od apríla 2010 je riaditeľom pre medzinárodné aktivity značky Peugeot.
Yves Moulin, 52 rokov, vykonával viaceré obchodné a marketingové funkcie vo Wolkswagene. Ku skupine sa pripojil v roku 2004 ako riaditeľ predaja Citroën Francúzsko. V rokoch 2007 až 2011 zastával post generálneho riaditeľa Citroën v Dongfeng, Čína. Od januára 2011 je riaditeľom pre medzinárodné aktivity značky Citroën.
_______________________________________________________________________
Wojciech Tomaszkiewicz - vymenovaný za generálneho riaditeľa značiek
Peugeot a Citroën v 3 krajinách vrátane Slovenska.
Od 1. januára 2012, je pán Wojciech Tomaszkiewicz menovaný generálnym riaditeľom značiek Peugeot a Citroën na Slovensku, v Českej republike a v Maďarsku.
V súvislosti s novými organizačnými zmenami, Wojciech Tomaszkiewicz bude hierarchicky podriadený riaditeľovi novozriadeného obchodného riaditeľstva pre Európu v rámci skupiny PSA Peugeot Citroën, ktorým je Jean-Philippe Imparato. Bude zodpovedný za:
zabezpečenie obchodných a hospodárskych výsledkov pre obe značky
implementáciu stratégie rozvoja a posilnenia imidžu všetkých modelov značiek Peugeot a Citroën
Pod jeho vedením budú generálny riaditeľ značky Peugeot a generálny riaditeľ značky Citroën priamo riadiť a rozvíjať predaje a obchodnú sieť svojej značky.
Od 1. januára 2012 sa generálnym riaditeľom značky Peugeot Slovakia stáva Ing Matúš Paľa. Generálnym riaditeľom značky Citroën Slovakia sa stáva Marc Bénier.
Tieto menovania prichádzajú v kontexte novej organizácie riaditeľstva značiek skupiny PSA Peugeot Citroën, ktorej dvomi hlavnými cieľmi sú:
posilniť a rozvíjať stratégiu a samostatnú identitu značiek na celosvetovej úrovni
zjednodušiť a zefektívniť obchodné aktivity v Európe
C.V.
Wojciech Tomaszkiewicz, poľská národnosť, 40 rokov, v skupine PSA Peugeot Citroën pracuje od roku 1994. Vykonával rôzne funkcie najmä v oblasti obchodu v rámci značky Citroën. Od januára 2011 pôsobí ako generálny riaditeľ spoločnosti Citroën Maďarsko, od novembra 2011 bol poverený riadením Citroën Česká republika a Citroën Slovensko.
Staršie články:
Vincent Rambaud sa stal generálnym riaditeľom značky Peugeot
_______________________________________________________________________
Peugeot je zastúpený v 160 krajinách sveta s 10 000 kontaktnými miestami a všade spája náročnosť a emócie. V roku 2010, ktorý bol rokom 200. výročia značky, Peugeot potvrdil svoju pozíciu 1. francúzskej automobilovej značky na svete a s predajom 2 142 000 vozidiel získal 9. priečku vo svetovom rebríčku .
Peugeot je jediná značka, ktorá ponúka integrovanú mobilitu zahŕňajúcu osobné a úžitkové vozidlá, skútre, bicykle a ponúka aj širokú škálu služieb, vrátane mobility Mu.
Zdroj: Ivana Orviska, Communication and PR Manager, Peuegeot Slovakia, s.r.o.
František Macho, komunikačný riaditeľ, CITROËN SLOVAKIA s.r.o.
TS: 21.11.2011