Popredný nemecký motoristický časopis Auto Bild udelil značke Hyundai prvé miesto vo svojom hodnotení "Auto Bild Qualitätsreport" druhý rok po sebe. Porazením všetkých ostatných výrobcov, vrátane renomovaných nemeckých a japonských značiek, Hyundai získal prestížne ocenenie na základe komplexnej analýzy spoľahlivosti, dlhodobej kvality a spokojnosti zákazníkov.
Výročný zoznam časopisu Auto Bild vyhodnocuje sedem kľúčových kritérií, z ktorých každý má rovnakú váhu, vrátane spätnej väzby od 8.610 majiteľov áut, záruky výrobcu, informácií o zvolávaní vozidiel, a údajov z nemeckého inštitútu Technische Überwachung Verein (TÜV), ktoré zahŕňajú inšpekciu 7,5 milióna vozidiel.
Jeden z najuznávanejších prieskumov kvality v odvetví, ocenenie "Auto Bild Qualitätsreport" je ďalším dôkazom úspechu, ktorý Hyundai dosahuje neustálym zlepšovaním kvality svojich výrobkov, služieb a zákazníckej podpory.
Allan Rushforth, viceprezident a COO spoločnosti Hyundai Motor Europe, povedal: "Hyundai znovu zvíťazil nad značkami, ktoré sú zvyčajne považované za meradlo kvality. Zlepšili sme si víťazné skóre z minulého roku a opätovné získanie tohto titulu je fantastický úspech. Kvalita zostáva jednou z hlavných priorít pre Hyundai, a my sa snažíme poskytovať to najlepšie vo všetkom, čo robíme."
Program značky Hyundai Päť rokov záruky a výhod, ktorý je najlepší programom záruky v odvetví, bol hlavných faktorom víťazstva značky, pričom Auto Bild si všimol nedostatok takejto komplexnej záruky od iných výrobcov v Európe.
Všetky modely Hyundai, ktoré sa uvádzajú na trh v Európe, poskytujú program Päť rokov záruky a výhod, ktorý zahŕňa päťročnú záruku bez obmedzenia najazdených kilometrov, päť rokov asistenčných služieb a päť rokov zvýhodnených prehliadok stavu vozidla.
Zdroj: Hyundai Motor Czech s.r.o., organizačná zložka Slovakia