Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
ocenenia: BMW Group s najudržateľnejším rozvojom indexu DAX
28. február 2012 @ 10:52:35 CET, poslal p.hron

BMW BMW Group opäť vedie rebríček firiem DAX 30®. Toto konštatovanie je výsledkom prieskumu naprieč rôznymi odvetviami podľa medzinárodnej ratingovej agentúry pre udržateľný rozvoj Sustainalytics. BMW Group získala 83 z maximálneho počtu 100 bodov – čím potvrdila svoje prvé miesto z roku 2009. Celkové skóre si pritom zlepšila takmer o deväť bodov.

zväčšiť obrázok Arne Philipp Klug, analytik agentúry Sustainalytics pre udržateľnosť rozvoja, vysvetľuje: „Jedným z dôvodov sú silné programy spoločnosti pre zamestnancov a systém dodávateľského reťazca, ktorý je orientovaný na trvalo udržateľný rozvoj. BMW Group okrem toho podstatne znížila emisie CO2 vo svojom novom vozovom parku.“

Dr. Rainer Feurer, vedúci oddelenia firemnej stratégie a plánovania v BMW Group, mal veľkú radosť z tohto výsledku: „Naše hodnotenie udržateľnosti rozvoja od agentúry Sustainalytics dokazuje, že náš záväzok dosiahnuť trvalo udržateľný rozvoj je nasmerovaný správne – v celom našom hodnotovom reťazci. Trvalo udržateľný rozvoj hrá kľúčovú úlohu pre nás a tvorí pevnú súčasť našej dlhodobej firemnej stratégie."

BMW Group získala niekoľko významných ocenení za svoj záväzok k trvalo udržateľnému rozvoju aj v minulom roku. Napríklad, spoločnosť bola vymenovaná za výrobcu automobilov s najudržateľnejším vývojom v indexe udržateľnosti rozvoja Dow Jones Sustainability Index už siedmy rok po sebe. Za posledných desať rokov bola spol. BMW Group vždy uvedená v FTSE4Good, jednom z najdôležitejších indexov trvalo udržateľných spoločností. V roku 2011 BMW Group tiež obsadila prvé miesto medzi všetkými výrobcami automobilov v rebríčku Global 500 CDP.

Štúdia Sustainalytics sa vykonáva každé dva roky a považuje sa za jednu z najrozsiahlejších štúdií svojho druhu. Hodnotenie zahŕňa tri oblasti: životné prostredie, sociálnu zodpovednosť a manažment. V prípade každej spoločnosti sa vyhodnocuje približne 80 kritérií: od sociálnych štandardov v dodávateľskom reťazci až po environmentálne aspekty výroby. Kritériá sú vážené podľa faktorov špecifických pre odvetvie.

Zdroj: BMW Group Slovakia


Súvisiace správy

Najčítanejšie /BMW/