Počet prihlásených vozidiel Citroën vzrástol v januári o skvelých takmer 35% oproti minulému
roku. Na tomto pozitívnom výsledku sa svojou zásluhou podpísal v neposlednom rade aj populárny,
iba na Slovensku vyrábaný, model Citroën C3 Picasso, ktorý robí zo značky Citroën hrdého
národného výrobcu.
Zväz automobilového priemyslu dnes zverejnil definitívne štatistiky prihlásených vozidiel za január tohto
roka. Čísla značky Citroën oproti januáru minulého roka výrazne poskočili. V období, kedy mnohé značky
zaznamenávajú pokles, sa značke Citroën podarilo zvýšiť počet prihlásených vozidiel o skvelých 35%.
Slovenskému modelu Citroën C3 Picasso, ktorý len pred nedávnom zaznamenal svoj prvý facelift,
narástol počet registrácií takmer 2,5 násobne.
Týmto modelom sa však výhodná ponuka značky nekončí a odkupná prémia, ktorú si mohli zákazníci
v januári uplatniť na väčšinu rozsiahlej ponuky Citroën, zaznamenala obrovský záujem. Pozitívna správa
je, že táto prémia je aj naďalej v platnosti a zákazníci si stále môžu prísť vymeniť svoje staré auto akejkoľvek
značky za novučičký Citroën za skvelé ceny. Značka týmto krokom výrazne prispieva k obnove vozového
parku v Slovenskej republike.
Zdroj: CITROËN SLOVAKIA, s.r.o.