Značka Citroën pokračuje v úspešnom napredovaní aj v mesiaci február 2013. Aj napriek poklesu trhu.
Značka zaznamenala nárast predaja. Počet prihlásených vozidiel Citroën vzrástol vo februári o takmer 15
% oproti minulému roku.
Na základe definitívnych výsledkov (podľa štatistiky Zväzu automobilového priemyslu) bolo vo februári
predaných 277 vozidiel značky Citroën, vďaka týmto výsledkom značka získala 5. priečku v poradí
značiek s trhovým podielom 5,87 %.
Za prvé dva mesiace tohto roka bolo predaných až 547 vozidiel Citroën (440 osobných a 107 ľahkých
úžitkových vozidiel), v porovnaní s predajom za rovnaké obdobie minulého roka to predstavuje nárast
o 28,5 %. Zvýšil sa taktiež trhový podiel značky - z minuloročnej hodnoty 4,04 % na aktuálnu hodnotu
5,02 %. Na tomto pozitívnom výsledku sa svojou zásluhou najvýraznejšie podpísali modely Citroën C4 a
model Citroën Berlingo. Oba tieto modely sú najpredávanejšími aj kumulatívne za prvé dva mesiace
tohto roka.
Do konca marca zostáva naďalej v platnosti akcia, v rámci ktorej si môžete v Citroëne vymeniť svoje staré
auto akejkoľvek značky za nový Citroën s bonusom od 1000 až do 5000 € v závislosti od modelu.
Napríklad pri kúpe slovenského Citroënu C3 Picasso, vyrábaného výlučne v trnavskej fabrike, môžete
takto získať bonus až 2500 € a zadovážiť si tento rodinný van za bezkonkurenčnú cenu 9290 € iba do
konca marca.
Zdroj: CITROËN SLOVAKIA, s.r.o.