Značka Citroën dosiahla na slovenskom trhu svoj historický úspech – za prvých 10 mesiacov tohto roku sa na Slovensku predalo 3024 vozidiel tejto značky, čo predstavuje viac ako 5%-ný podiel na trhu. V porovnaní s rokom 2000 je to viac než dvojnásobný nárast trhového podielu (v roku 2000 bolo celkovo predaných 1111 vozidiel s podielom na trhu 2,27 %).
Najvýznamnejším údajom v doterajšej histórii značky Citroën na Slovensku je počet predaných vozidiel v októbri t.r. – 435 vozidiel v danom mesiaci.
Súčasne sa spoločnosti Citroën Slovakia, s.r.o. podarilo dosiahnuť aj ďalší úspech – získanie certifikátu kvality ISO 9001, verzia 2000 na základe certifikačného 2-dňového auditu, ktorý uskutočnila renomovaná audítorská spoločnosť DNV (Det Norske Veritas).