1 312 000 predaných vozidiel – CITROËN prekročil svoj cieľ stanovený na rok 2002. Už šiesty rok za sebou dosiahol CITROËN svoj historický predajný rekord.
Celosvetový predaj značky 1 312 000 vozidiel predstavuje v porovnaní s rokom 2001 nárast o 6,3%. Počet vozidiel dodaných konečnému zákazníkovi bol 1 301 700, čo predstavuje oproti roku 2001 nárast o 5%, t.j. o 50 000 vozidiel viac.
V západnej Európe (17 krajín) bolo dodaných celkovo (osobné + úžitkové)
1 083 000 vozidiel, čo je nárast o 1% na trhu, ktorý zaznamenal pokles o 3%.
Vo Francúzsku aj napriek poklesu o 3,6% je CITROËN značka, ktorá najúspešnejšie odolala trhovej kríze ( pokles na francúzskom trhu bol 5,2%). Počet prihlásených osobných a nákladných áut svedčí o 14%-nom trhovom podieli (13,8% v roku 2001). V ostatných krajinách CITROËN dodal 218 700 vozidiel, čo je nárast o 30%.
V strednej a východnej Európe dosiahla značka CITROËN v roku 2002 podiel na trhu 5,2% (oproti 4,3% v roku 2001):
Poľsko: pokles automobilového trhu o 7%, predaj značky CITROËN stúpol o 17% a celkový podiel na trhu sa zvýšil z 3,7% (2001) na 4,6% (2002).
Maďarsko: nárast automobilového trhu o 18%, CITROËN zvýšil svoje predaje o 27% a dosiahol 5,3% na trhu.
Chorvátsko: nárast automobilového trhu o 3%, CITROËN zvýšil predaj o 27% a dosiahol podiel na trhu 8,3%.
Citroën na Slovensku
Rekordný počet 3 623 predaných vozidiel v roku 2002 zabezpečil značke CITROËN 5. miesto v celkovom poradí značiek, čo predstavuje trhový podiel 5,1% (oproti 4,07% v roku 2001; 2,45% v roku 2000).
V kategórii osobných vozidiel Citroën s celkovým počtom 2 825 predaných vozidiel získal 4,32 %-ný podiel na trhu, pričom najväčší záujem zaznamenal model Citroën Xsara s počtom 708 predaných vozidiel. Na úspešných výsledkoch sa podieľali aj ďalšie modely: minuloročná novinka Citroën C3 so 610 predanými vozidlami (predaj od júna 2002), Xsara Picasso s 573 predanými vozidlami, Saxo s 439 ks a C5 s 219 ks.
V kategórii úžitkových vozidiel Citroën získal 2. pozíciu v poradí značiek a
s celkovým počtom 798 predaných vozidiel tak získal 14,53%-ný trhový podiel. Tradične silnú pozíciu vo svojej kategórii potvrdil Citroën Jumper s 381 predanými vozidlami a Berlingo s 315 vozidlami.