S celosvetovým predajom 3 267 000 vozidiel v roku 2002 oproti
3 132 800 v roku 2001 koncern PSA Peugeot Citroën jednoznačne oproti minulému roku napreduje.
Koncern prekročil plán predať v roku 2002 celkovo 3 250 000 vozidiel.
PSA Peugeot Citroën prekročil v roku 2002 plán predaja.
3 267 000 predaných vozidiel
nárast o 4,3% za rok a 55,1% v priebehu 5 rokov
cieľ na rok 2003: 3 350 vozidiel
Napriek celosvetovému poklesu automobilového trhu o 0,6%, podiel koncernu PSA Peugeot Citroën narástol o 4,3% a tak dosiahol v priebehu 5 rokov nárast predaja o 55,1%.
K takémuto rastu prispeli úspechy jednotlivých modelov a výsledky oboch značiek PEUGEOT a CITROËN, ktoré opäť v roku 2002 dosiahli historické rekordy s nárastom z 2,9% na 6,3%.
Koncern PSA Peugeot Citroën má podiel 5,8% na celosvetovom trhu a v rámci výrobných spoločností zaznamenáva jedno z najproduktívnejších období.
Významné ukazovatele:
V roku 2002 koncern PSA Peugeot Citroën dosiahol na západoeurópskom trhu podiel 15,5% oproti 15,0% v roku 2001, čím si medzi výrobcami automobilov upevnil druhé miesto.
Prvé miesto európskeho výrobcu úžitkových vozidiel za 348 000 prihlásených vozidiel, čím koncern dosiahol 19,3%-ný podiel na trhu.
V kategórií osobných vozidiel koncern obsadil druhé miesto európskych výrobcov
s 2 166 000 prihlásenými vozidlami, čo je nárast o 1,2% v porovnaní s rokom 2001 a predstavuje podiel na trhu 15,1% (oproti 14,4% v roku 2001).
Vo východnej a strednej Európe predaj narástol o 24% (o 168 000 vozidiel). V šiestich krajinách strednej Európy (Slovensko, Poľsko, Maďarsko, Česká republika, Slovinsko, Chorvátsko) spolu s Tureckom koncern PSA Peugeot Citroën zaznamenal nárast o 21% s 132 000 predanými vozidlami a dosiahol podiel na trhu počas 5 rokov z 5,1% na 12,6%.
V duchu úspechov a zvyšovania podielu na jednotlivých trhoch si koncern PSA Peugeot Citroën stanovil cieľ na rok 2003 predať 3 350 000 vozidiel, pričom nepochybne posilní ponuku vozidiel obidvoch značiek niekoľkými novými modelmi.