Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Peugeot / Roland Garros - 30 rokov spolupráce
02. jún 2014 @ 10:59:13 CEST, poslal p.mauer

PEUGEOT Bol to práve rok 1984, kedy sa značka PEUGEOT stala súčasťou VIP zóny Village VIP na prestížnom a jedinom antukovom „granslame“ Roland-Garros. Je to už 30 rokov spolupráce medzi značkou PEUGEOT a Francúzskou Tenisovou Federáciou.

Pre turnaj Roland-Garros 2014, ktorý v týchto dňoch prebieha (25.mája - 8. jún 2014), PEUGEOT (oficiálny prepravca), poskytuje vozový park v počte 200 automobilov pre na prepravu hráčov, VIP hostí ako aj verejnosti počas celých 15 dní. Tento rok sa predstavuje aj PEUGEOT 208 v rámci špeciálnej série Roland-Garros. Od roku 1984, kedy sa datuje vstup leva do Village, PEUGEOT a Roland-Garros bez prerušenia znovu oživili svoju vzájomnú dôveru. Veľmi rýchlo sa rozšírila celková dimenzia partnerstva, PEUGEOT posilnil najmä svoju viditeľnosť na kurtoch, čím podčiarkol svoje privilegované partnerstvo na turnaji. Značka priamo v centre areálu predstavuje svoju špeciálnu sériu Roland-Garros tento rok obohatenú o modely PEUGEOT 208, elektrický bicykel AE21 Roland-Garros a trojkolesový skúter METROPOLIS Roland–Garros. V roku 1989 PEUGEOT uviedol svoje dva nové špeciálne modely označené ako Roland- Garros – PEUGEOT 205 a PEUGEOT 405. Už celkovo 25 rokov sa špeciálne série vyvíjajú jedinečne v partnerstve s Roland-Garros a sú to modely a ich siluety, ktoré sú v súlade s imidžom tenisu a špeciálne turnaja Roland-Garros.

V roku 2014, PEUGEOT 208 a PEUGEOT 308 CC, 2 modely vyrábané v Európe a komercionalizované vo viacerých krajinách sveta, sú nositeľmi imidžu vzájomného dlhodobého partnerstva. Od roku 2012 sa špeciálna séria Roland-Garros vyrába a aj predáva v Číne. Tento rok súčasťou série sú aj modely 508 a 3008. V Latinskej Amerike, sa už druhým rokom vyrába pri tejto príležitosti a je aj súčasťou ponuky Peugeot model 308 Roland – Garros.

PEUGEOT: Oficiálny prepravca už od roku 1989

Tento rok dôležitú úlohu oficiálneho prepravcu zabezpečujú modely PEUGEOT 3008 HYbrid4, 508 RXH, 2008, 5008, iOn, RCZ, 308 a 308 SW, nová špeciálna séria 208 Roland-Garros ako aj Expert Tepee.

Značka PEUGEOT, ktorá dlhodobo chráni životné prostredie, špeciálne vybrala na tejto turnaj motorizácie s najnižšou spotrebou s čo najnižšími emisiami CO2. Od roku 2008, všetci vybraní šoféri absolvovali špeciálne školenie ECO DRIVE, ktoré bolo špeciálne organizované značkou PEUGEOT.

Na cestu k novým pocitom z jazdy!

Program « Road to Roland-Garros » spolu so 111 miliónmi divákov v roku 2013, uvádza na scénu už v priebehu 6 rokov, najväčších tenisových hráčov počas prepravy z ich hotela k bráne Auteuil Roland-Garros. Je to špeciálny moment, kedy sa objaví športovec v spoločnosti známeho francúzskeho herca Guillauma Dolmansa prostredníctvom nečakaných otázok. Tento rok sa práve tento koncept stal terčom hudobného virálneho videa.

Ako budú reagovať v modeli PEUGEOT 508 RXH Novak Djokovic alebo David Ferrer počas tajnej návštevy slávneho francúzskeho DJ Adriena Villanova? Tento rok po prvý krát budú všetky videá uvedené aj na novej hudobnej platforme značky PEUGEOT: www.peugeotmusic.com.

Na Slovensku PEUGEOT SLOVAKIA podporuje tenis už 12 rokov!

Značka PEUGEOT na Slovensku taktiež podporila medzinárodnú stratégiu oficiálnym partnerstvom so Slovenským tenisovým zväzom, ktorý tento rok má už 12 rokov. Slovenskými ambasádormi značky za celé toto obdobie boli Dominik Hrbaty, Lukáš Lacko a najmä úspešný FED CUP team Slovakia v zložení Daniela Hantuchová, Dominika Cibulková, Magdaléna Rybárikova, Janka Čepeľová, Karolína Schmiedlová a Janette Husárová. Tento rok bola naviac posilnená spolupráca s Dominikou Cibulkovou s 10. hráčkou WTA a taktiež s našim slávnym trénerom Novaka Djokovica, medzinárodným ambasádorom značky PEUGEOT, Marianom Vajdom.
_______________________________________________________________________

PEUGEOT pôsobiaci v 160 krajinách s viac ako 10 000 kontaktnými miestami všade spája náročnosť, vzhľad a emócie. V roku 2013 PEUGEOT dosiahol predaj 1 553 000 vozidiel na svetových trhoch, zaznamenal pokrok na väčšine rastúcich dôležitých trhov, pokračoval v dynamike zvyšovania úrovne svojich modelov. Okrem symbolických verzií 208 GTI a XY PEUGEOT uviedol na trh svoj nový mestský crossover PEUGEOT 2008 a radikálne zmodernizoval svoju ponuku v segmente C novým PEUGEOTOM 308. Vysoká úroveň kvality produktov a služieb, vycibrenosť dizajnu, pozornosť venovaná detailom a zážitkom z jazdy prispievajú k emóciám, ktoré vyvoláva každý PEUGEOT. S viac ako 60 miliónmi predaných vozidiel v priebehu 125 rokov boli tieto vlastnosti vždy v popredí záujmov značky. .

Zdroj: Ivana Orviska, Communication and PR Manager, Peuegeot Slovakia, s.r.o., TS: 22/05/2014


Súvisiace správy

Najčítanejšie /PEUGEOT/