Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
technika: Motory Euro 6 dokázali svoju efektivitu
16. marec 2015 @ 10:28:32 CET, poslal p.mauer

PEUGEOT PEUGEOT znížil hmatateľným a rýchlym spôsobom emisie CO2 na všetkých svojich vozidlách. Až 20 vozidiel značky PEUGEOT patrí s hodnotami emisií CO2 vo svojej výkonnostnej triede medzi najlepšie (5 PureTech, 3 1,6 L THP a 12 BlueHDi). Je to vďaka rýchlemu zavedeniu benzínových 3-valcových motorov PureTech a dieselových BlueHDi, rovnako ako aj vďaka novým benzínovým motorom 1,6 L THP a prevodovke EAT6.

Verzia modelu PEUGEOT 208 s veľmi nízkou spotrebou a emisiami 79 g/km CO2 sa stala najúspornejším spaľovacím vozidlom na svete a model PEUGEOT 308 s emisiami 82 g/km CO2 zaznamenal rekord v segmente C. Tieto motory spĺňajú požiadavku značky PEUGEOT, aby vývoj rešpektoval životné prostredie, aby boli motory menej znečisťujúce a vykazovali stále menej CO2. Environmentálna výkonnosť PEUGEOT umožňuje skupine PSA PEUGEOT CITROËN v roku 2014 opäť prevziať vedúce postavenie v Európe s priemerom 110,3 g/km CO2 pre európsky trh, kde priemer predstavuje 123,7g. Tento výsledok je dosiahnutý bez zmeny mixov v segmentoch. Výkonné, spájajúce efektívnosť a dobré jazdné vlastnosti - tieto motorizácie a automatické prevodovky EAT6 poslednej generácie sú tiež prísľubom značky PEUGEOT, že bude poskytovať nové, lepšie a vzrušujúce zážitky z jazdy.

PureTech: Kompletná a efektívna rodina benzínových motorov Euro 6

Nový 3-valcových motorov PureTech od Peugeotu

Rodinu 3-valcových motorov PureTech uviedol PEUGEOT na trh v roku 2012 s modelom PEUGEOT 208, s atmosférickými verziami 1,0 L 68k a 1,2 L 82k. Od roku 2014 je rozšírená o preplňované verzie 1,2 L 110k a 130k vybavené funkciou Stop & Start, prvýkrát uvedené v PEUGEOT 308. Tieto nové motory v predstihu spĺňajú emisnú normu 6.1, ktorá je v Európe vyžadovaná od septembra 2015. Modely PEUGEOT budú počas prvej polovice roka 2015 postupne vybavené so 6 novými verziami :

  • Nový PEUGEOT 208 1,2 L PureTech 110 S & S;
  • Nový PEUGEOT 208 1,2 L PureTech 110 S&S EAT6;
  • PEUGEOT 2008 1,2 L PureTech 110 S&S;
  • PEUGEOT 2008 1,2 L PureTech 130 S&S;
  • PEUGEOT 3008 1,2 L PureTech 130 S&S;
  • PEUGEOT 5008 1,2 L PureTech 130 S&S
  • PEUGEOT ponúka 5 vozidiel "best in class" v kategórii benzínových motorov s hodnotami emisií CO2, ktoré patria medzi najnižšie na trhu. Vždy je aspoň jedna verzia PureTech lídrom v hodnotách CO2 vo svojej výkonnostnej triede v modeloch PEUGEOT 208, 2008, 308 a 3008.

    Motorizácie PureTech sú dostupné s 5-stupňovou manuálnou prevodovkou, so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou pre výkonnejšie motory alebo s automatickou 6-stupňovou prevodovkou EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6-speed). Tá je novou referenciou jazdných vlastností.

    Nové 3-valcové turbo motory PureTech prinášajú skutočný prelom v spotrebe oproti predchádzajúcej generácii. Spotreba podľa homologizácií klesla o 21% v porovnaní s predchádzajúcimi motormi. Toto bolo dosiahnuté pri zabezpečení skutočnej radosti z jazdy s vyrovnaným priebehom výkonu a krútiacim momentom 230 Nm pri nízkych otáčkach. PureTech motor zaisťuje výnimočnú svižnosť, konštantný výkon do 6500 ot./min. a akustický komfort, umožňujúci zabudnúť na motor.

    BlueHDi: najúčinnejšia dieselová technológia zníženia emisií na trhu pre motory so zvýšenou výkonnosťou

    S technológiou BlueHDi zavádza značka PEUGEOT od roku 2013 na všetky svoje modely najúčinnejšiu technológiu zníženia emisií na trhu pre svoje dieselové motory 1,6 L a 2,0 L novej generácie a opäť predbieha zavedenie emisnej normy. K motorom 1,6 L BlueHDi 100k a 120k pribúda verzia 75k, ktorá sa vyznačuje dobrými jazdnými vlastnosťami a rekordne nízkou spotrebou. Motory 2,0 L BlueHDi 150k a 180k sú charakteristické vysokým výkonom a nízkou spotrebou.

    Zavedenie motorizácií BlueHDi v ponuke PEUGEOT bude pokračovať v prvej polovici roka 2015 na viac ako 10 nových verziách :

  • Nový PEUGEOT 208 1,6 L BlueHDi 75, 1,6 L BlueHDi 100 a 1,6 BlueHDi 120 S&S;
  • PEUGEOT 2008 1,6 L BlueHDi 75, 1,6 L BlueHDi 100 a 1,6 L BlueHDi 120 S&S;
  • PEUGEOT 3008 1,6 L BlueHDi 120 S&S, 1,6 L BlueHDi 120 S&S EAT6 a 2,0 L BlueHDi 150 S&S;
  • PEUGEOT 5008 1,6L BlueHDi 120 S&S, 1,6L BlueHDi 120 S&S EAT6 a 2,0L BlueHDi 150 S&S;
  • PEUGEOT 508 1,6 L BlueHDi 120 S&S;
  • Nový PEUGEOT Partner a Partner Tepee sú vybavení kompletným radom motorizácií 1,6 L BlueHDi.
  • 12 modelov PEUGEOT, vybavených technológiou BlueHDi sú "best in class" vo svojich segmentoch, s príslušným zdvihovým objemom a výkonom, s emisiami CO2 od 79 do 112 g/km.

    Motorizácie BlueHDi sú dostupné s manuálnou 5-stupňovou prevodovkou pre verzie 75k a 100k, so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou a / alebo s automatickou 6-stupňovou prevodovkou EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6-speed) pre verzie 120k, 150k a 180k.

    SCR (Selective Catalytic Reduction) je najúčinnejšou technológiou spracovania oxidov dusíka (NOx) na trhu. Okrem toho vďaka jedinečnému umiestneniu pred FAP filter s aditívom na vozidlách značky PEUGEOT je jediná, ktorá vďaka predčasnému nasadeniu SCR, umožňuje zároveň znížiť emisie oxidov dusíka (NOx) až o 90% a odstrániť 99,9% častíc vrátane najjemnejších. Vysoká účinnosť zníženia oxidov dusíka (NOx) zároveň umožňuje znížiť emisie CO2 a spotrebu motora až o 4% vďaka spaľovacej komore a príslušným nastaveniam "CO2 ", v porovnaní s motormi Euro 5. Umiestnenie SCR pred FAP filter s aditívom je možné vďaka tomu, že FAP filter je schopný regenerácie pri nižšej teplote, než iné technológie FAP, ktoré používajú naši konkurenti.

    1,6 L THP: nová generácia Euro 6 ešte efektívnejšia a úspornejšia!

    Generácia motorov Euro 6 1,6 L THP bola predstavená začiatkom roka 2014 v modeli PEUGEOT RCZ R s verziou 270k a patria do nej aj nasledovné verzie:

  • 1,6 L THP 165 S&S a 1,6 THP 165 S&S EAT6 predstavená v novom PEUGEOT 508 v septembri roku 2014;
  • 1,6 L THP 208 S&S predstavená v PEUGEOT 208 GTi 30th v novembri 2014;
  • 1,6 L THP 205 S&S z PEUGEOT 308 GT.
  • Zavedenie motorov 1,6 THP Euro 6 v ponuke PEUGEOT bude pokračovať v prvej polovici roku 2015 s:
  • PEUGEOT 3008 1,6L THP 165 S&S EAT6;
  • PEUGEOT 5008 1,6L THP 165 S&S EAT6;
  • Nový PEUGEOT 208 1,6L THP 165 S&S;
  • Nový PEUGEOT 208 GTi 1,6 L THP 208 S&S;
  • Nový PEUGEOT 208 GTi by PEUGEOT Sport 1,6 L THP 208 S&S.
  • Motor 1,6 L THP 165 S&S je dostupný s manuálnou 6-stupňovou prevodovkou a / alebo automatickou 6-stupňovou prevodovkou EAT6 (EfficientAutomatic Transmission 6-speed). Verzie 1,6 L THP 205 208k a 270k sú dostupné s manuálnou 6-stupňovou prevodovkou.

    3 najšportovejšie modely značky PEUGEOT vybavené motorom 1,6 L THP sú „best in class“ vo svojich segmentoch s emisiami CO2. Tie sú v rozmedzí od 125 do 145 g/km CO2, s výkonom od 205k až 270k a dokazujú schopnosť značky Peugeot navrhovať automobily, ktoré kombinujú športovosť a úspornosť.

    Motor 1,6 THP 200k získal 8.-krát po sebe titul Medzinárodný motor roka. O tento titul sa v roku 2014 delí s verziou 270k, ktorá stále drží rekord na trhu so špecifickým výkonom motora 1,6 L so 125 kW/l.
    _______________________________________________________________________

    PEUGEOT pôsobiaci v 160 krajinách s viac ako 10 000 kontaktnými miestami všade spája náročnosť, vzhľad a emócie. V roku 2013 PEUGEOT dosiahol predaj 1 553 000 vozidiel na svetových trhoch, zaznamenal pokrok na väčšine rastúcich dôležitých trhov, pokračoval v dynamike zvyšovania úrovne svojich modelov. Okrem symbolických verzií 208 GTI a XY PEUGEOT uviedol na trh svoj nový mestský crossover PEUGEOT 2008 a radikálne zmodernizoval svoju ponuku v segmente C novým PEUGEOTOM 308. Vysoká úroveň kvality produktov a služieb, vycibrenosť dizajnu, pozornosť venovaná detailom a zážitkom z jazdy prispievajú k emóciám, ktoré vyvoláva každý PEUGEOT. S viac ako 60 miliónmi predaných vozidiel v priebehu 125 rokov boli tieto vlastnosti vždy v popredí záujmov značky.

    Zdroj: Ivana Orviska, Communication and PR Manager, Peuegeot Slovakia, s.r.o. TS: 19/02/2015


    Súvisiace správy

    Najčítanejšie /PEUGEOT/