Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: PSA Peugeot Citroën zahájil výrobu Peugeot 2008 v Brazílii
22. marec 2015 @ 10:55:19 CET, poslal p.mauer

PSA PEUGEOT CITROEN PEUGEOT 2008 je prvým automobilom, ktorý konkretizuje stanovený cieľ produktovej stratégie – rozšírenie produktovej ponuky na svetovú úroveň.

PSA Peugeot Citroën v utorok 17. marca v závode Porto Real v Brazílii odštartoval produkcia modelu PEUGEOT 2008. Práve uplatnenie cielenej globálnej produktovej stratégie, zabezpečujúc čo najlepšie pokrytie trhu, prechádzajúc z ponuky zameranej na región na kompletnú svetovú ponuku, to sú ciele plánu skupiny Back in the Race.

Peugeot 2008 bol spoločne navrhnutý R&D tímami z rôznych regiónov vo Francúzsku, v Číne, v Brazílii. Bol uvedený v apríli 2013 v Európe, potom v Severnej Afrike a v EuroAzii. Od apríla 2014 bol uvedený aj Číne.

V týchto dňoch, Peugeot 2008 prekročil očakávanie skupiny – na celom svete bolo vyrobených viac ako 286 000 kusov. Tento automobil získal veľa prestížnych ocenení v Írsku, v Taliansku, v Španielsku, vo Francúzsku, v Poľsku a v Turecku.

Pri príležitosti uvedenia, Carlos Gomes, riaditeľ pre Latinskú Ameriku PSA Peugeot Citroën vyhlásil: «  Peugeot 2008 jasne ilustruje stratégiu skupiny PSA. Globálna ponuka, to je garancia vyšších predajov jednotlivých modelov, znamená optimalizáciu nákladov a oveľa dynamickejší lokálny integračný proces. Začiatok výroby modelu 2008 v Porto Real je výsledkom vynikajúcej práce nášho centra R&D a nášho tímu štýlu v latinskej Amerike.».
_______________________________________________________________________

Skupina PSA Peugeot a Citroën predala 3,5 milióna automobilov vo svete v roku 2011, z toho 42% mimo Európy. Druhý automobilový výrobca v Európe realizoval obrat vo výške 59,9 mld € v roku 2011. PSA Peugeot Citroën je prítomný v 160 krajinách. Skupina investovala v roku 2011 viac ako 2 mld € do vývoja a výskumu, najmä v oblasti automobilov s novými energiami. Svoje aktivity tiež rozšírila na oblasti financií (Banque PSA Finance), logistiku (Gefco) a vybavenie automobilov (Faurecia).

Zdroj: Ivana Orviska, Communication and PR Manager, Peuegeot Slovakia, s.r.o. TS: 17.02.2015


Súvisiace správy

Najčítanejšie /PSA PEUGEOT CITROEN/