Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Rekordný rok 2015 pre Nissan na Slovensku
27. január 2016 @ 13:02:10 CET, poslal p.linka

NISSAN Značka Nissan zažíva na slovenskom trhu veľmi úspešné obdobie a pokračuje vo zvyšovaní predaja.

V decembri bolo na Slovensku zaregistrovaných 233 nových vozidiel Nissan, čo predstavuje trhový podiel 2,90%.

Rok 2015 bol pre Nissan mimoriadne úspešný, keď na Slovensku zaregistroval 2 038 nových vozidiel. V porovnaní s rokom 2014 narástli predaje značky o viac ako 47%. Nissan tak dosiahol v roku 2015 trhový podiel 2,39% a medziročne ho tak navýšil o 0,61%.

Najpredávanejšími modelmi značky Nissan zostávajú na Slovensku oceňované crossovery. Nový Qashqai si ako svoj nový automobil v roku 2015 zvolilo 677 zákazníkov. Udržal si tak dlhodobú pozíciu najpredávanejšieho modelu Nissan na slovenskom trhu. Na ďalších pozíciách v predajnosti skončili modely X-Trail (361) a Juke (321), ktoré zaznamenali zdvojnásobenie predaja v porovnaní s rokom 2014. K predajným výsledkom značky Nissan tak prispieva najucelenejšia a najsilnejšia ponuka v histórií značky, do ktorej pribudne od februára celkom nový Nissan Navara, ktorý sa pýši titulom Medzinárodný pick-up roka 2016 a v marci 100% elektromobil Nissan Leaf 30 kWh s dojazdom až 250 km.



K úspešnému zvýšeniu predaja prispeli však aj ostatné modely značky, ktoré medziročne navýšili svoje predaje. Či už je to Micra, Note alebo najnovší prírastok do modelovej ponuky značky Nissan, model Pulsar, ktorý sa úspešne etabluje na slovenskom trhu.

Tento úspech je aj výsledkom posilnenej štruktúry dílerskej siete, kedy v roku 2015 pribudli dve nové predajne na východnom Slovensku, ktoré úspešne zaviedli nový koncept maloobchodného predaja značky Nissan. Implementácia nového konceptu bude pokračovať aj v roku 2016 s cieľom premeniť všetky predajne Nissan na celkom nové, moderné a inovatívne prostredie.

Marián Hoffer, Country Manažér spoločnosti Nissan na Slovensku k tomu dodáva: „V roku 2015 sa stala značka Nissan najpredávanejšou ázijskou značkou v Európe a som veľmi rád, že sme k tomuto výsledku prispeli aj my. Vďaka novým modelom a inovatívnym technológiám je Nissan z roka na rok silnejšou značkou, dôkazom čoho je aj rastúci počet našich zákazníkov. Medziročný nárast predaja o 47% je pre nás naozaj veľkým úspechom a rád by som zaň poďakoval všetkým, ktorí k nemu prispeli. V roku 2016 sa sústredíme najmä na ďalšie skvalitňovanie služieb zákazníkom, pretože to považujeme za základ nášho dlhodobého rastu.“

Zdroj: Nissan Newsroom


Súvisiace správy

Najčítanejšie /NISSAN/