Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Download

Sociálne siete
 

správy
všeobecné: Volkswagen je novým partnerom mobility UEFA EURO 2020
09. august 2017 @ 13:38:55 CEST, poslal v.ptáček

VW Volkswagen bude od roku 2018 novým partnerom európskeho futbalového zväzu UEFA, čím pokračuje vo svojej dlhoročnej tradícii podpory futbalu.

V rámci štvorročnej zmluvy bude značka „Oficiálnym partnerom mobility súťaží národných mužstiev UEFA“ a bude sprevádzať aj majstrovstvá Európy UEFA EURO 2020™, ktoré sa pri príležitosti 60-ročného výročia súťaže po prvý raz uskutočnia v 13 štátoch. Angažovanie v celosvetovo najpopulárnejšom druhu športu sa má využiť predovšetkým ako komunikačná platforma pre uvedenie modelového radu I. D., ktorý bude od roku 2020 novou tvárou elektrickej mobility značky Volkswagen.

Dr. Herbert Diess, predseda predstavenstva značky Volkswagen: „Nijaký iný šport nie je taký silný a nespája toľko ľudí ako futbal. Majstrovstvá Európy v roku 2020, ktoré sa budú hrať na celom kontinente, sú okrem toho fantastickým projektom. S našou mobilitou a kreativitou chceme prispieť k vybudovaniu mostov medzi všetkými krajinami a fanúšikmi futbalu.“

Volkswagen je doma na všetkých cestách medzi Atlantikom a Uralom, medzi Špicbergami a Sicíliou. V minulom roku dodal zákazníkom v Európe 1,7 milióna vozidiel. Vo všetkých 55 členských štátoch UEFA sa predávajú osobné automobily s okrúhlym logom VW. Okrem toho má značka 21 výrobných závodov s približne 150.000 zamestnancami v siedmich štátoch kontinentu.

Guy-Laurent Epstein, marketingový riaditeľ UEFA, sa teší na partnerstvo s Volkswagenom: „Sme hrdí, že máme na svojej strane takú veľkú európsku značku so skutočnou vášňou pre futbal. To sa týka predovšetkým úloh, ktoré nás očakávajú, lebo UEFA EURO 2020 bude klásť najvyššie nároky na mobilitu. Za týmto turnajom je veľká idea a inovatívna koncepcia. Tešíme sa na túto vzrušujúcu cestu s podporou značky Volkswagen.“

Práve v európskom futbale je Volkswagen hlboko zakorenený. Národné futbalové zväzy Francúzska (FFF) a Švajčiarska (ASF/SFV) už jazdia automobilmi Volkswagen a od roku 2019 k nim pribudne aj Nemecko (DFB).

Rozšírenie angažovanosti v oblasti futbalu má podporovať stratégiu značky pre budúcnosť. Herbert Diess: „Futbal sa k značke Volkswagen hodí ako nijaký iný šport. Existuje takmer v každej krajine a je beztriedny – rovnako ako naše autá. Pre nás tým poskytuje ideálnu možnosť medzinárodne zviditeľniť našu novú orientáciu. Lebo Volkswagen bude, ako sa hovorí vo futbale, v najbližších rokoch hrať ofenzívne. Pri nových modeloch a elektromobilite stojíme pred najväčšiu ofenzívou v histórii našej značky.“

Okrem UEFA EURO 2020™ sa Volkswagen bude angažovať aj pri ďalších prvotriednych futbalových súťažiach. Partnerstvo s UEFA zahŕňa aj Majstrovstvá Európy žien (UEFA Women’s EURO), Majstrovstvá Európy dorastu U21 (UEFA Under 21 Championships), Futsal EURO a nakoniec aj finálne zápasy novo vytvorenej UEFA Nations League, ktorá sa po prvý raz uskutoční v roku 2019. Navyše môže Volkswagen využívať rozličné práva ku kvalifikačným zápasom UEFA EURO 2020™. Sponzorský balík „Oficiálny partner mobility súťaží národných mužstiev UEFA“ zahŕňa okrem iného reklamu, digitálne práva, lístky a možnosti hospitality. V období trvania zmluvy sa odohrá vyše 500 zápasov.

Jürgen Stackmann, člen predstavenstva značky Volkswagen pre predaj: „Sponzoringom súťaží národných mužstiev UEFA nastupujeme v období spustenia predaja modelového radu I. D. novú cestu: pri príležitosti uvedenia novej generácie vysoko inovatívnych elektrických automobilov na trh značka Volkswagen vo futbale po prvý raz vytvára nadnárodnú komunikačnú platformu, ktorá v celej Európe ale aj v zámorí vzbudzuje pozitívny záujem. Máme z toho veľkú radosť.“ Pre Volkswagen práve UEFA EURO 2020™ otvára veľké možnosti. Stackmann: „Prirodzene, zapojíme všetky naše európske trhy, ako aj približne 3.000 našich predajcov na celom kontinente. V stredobode ale pre nás stoja fanúšikovia futbalu a tým naši zákazníci. Im chceme prezentovať atraktívne riešenia pri ich mobilitu.“

Zdroj: PORSCHE SLOVAKIA, spol. s r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /VW/