Ivan Růžička (43 rokov) pre značku Opel, resp. General Motors pracuje už od roku 1992, kedy nastúpil do spoločnosti General Motors Czechoslovakia. Postupne prešiel manažérskymi funkciami v oblasti predaja a marketingu (od 1992 ako District Sales Manager, od 1994 Fleet Sales Manager, od 1997 Marketing Manager).
V roku 2000 prešiel do Ruska k firme GM Russia, kde na poste predajného riaditeľa zodpovedal za predaje automobilov značiek Opel, Chevrolet, Cadillac, Saab a Hummer a rozvoj ich dealerskej siete. Počas pôsobenia Ivana Růžičku v GM Russia vzrástli predaje spoločnosti z dvoch stoviek kusov až na cca 9000 automobilov (kvalifikovaný odhad výsledkov roka 2003).
"V priebehu viac ako troch rokov, čo som bol mimo ČR a SR, konkurencia na týchto trhoch ešte vzrástla. O pozície na čele rebríčka importérov dnes bojujú aj značky, o ktorých predtým nebolo toľko počuť," hodnotí Ivan Růžička vývoj na českom a slovenskom automobilovom trhu za uplynulé roky. "Pretože naším cieľom je nielen obhájenie našej dlhoročnej pozície v absolútnej špičke, ale aj zvýšenie trhového podielu, znamená to, že nás to bude stáť ešte viac úsilia ako kedykoľvek predtým. Avšak vďaka zohranému teamu spolupracovníkov, kvalitnej dealerskej sieti a s novými zaujímavými modelmi, ktoré čakajú už doslova za dverami, máme šance naše náročné ciele splniť!"
Ivan Růžička je ženatý a má dve dcéry.