V roku 2003, siedmy rok po sebe, prekonal Citroën svoj historický rekord predajnosti. Celosvetové predaje značky Citroën predstavujú 1.372.000 predaných vozidiel, čo predstavuje nárast o 4,6% v porovnaní s minulým rokom.
V 17-tich krajinách západnej Európy bolo prihlásených spolu 1.104.000 osobných a malých úžitkových vozidiel, čo predstavuje nárast o 2,7% na trhu, ktorý zaznamenal pokles o 1,6%. Trhový podiel Citroënu vzrástol zo 6,6% na 6,9%.
V krajinách Európskej únie mimo Francúzska zaznamenala značka 6%-ný nárast predaja (760.500 prihlásených vozidiel) zatiaľ čo trh klesol o 1%. Trhový podiel sa zvýšil z 5,25% na 5,61%.
Vo Francúzsku Citroën napriek poklesu novo prihlásených vozidiel o 3,9% dobre odolával recesii trhu (ktorý zaznamenal pokles o 6,2%), zvýšil svoj podiel na trhu zo 14% na 14,3%.
V krajinách mimo Európskej únie Citroën zvyšuje svoju aktivitu
(predajnosť, podiel)
V roku 2003 dosiahli predaje značky Citroën mimo západnej Európy viac ako 256.000 vozidiel, čo predstavuje nárast o 18% v porovnaní s rokom 2002.
V Číne Citroën predal 104.000 vozidiel, čo predstavuje nárast o 22% v porovnaní s rokom 2002. Za obdobie dvoch rokov sa predaje značky Citroën zdvojnásobili. Tieto dobré výsledky sa dajú čiastočne vysvetliť začiatkom predaja 5 dverovej Xsary (v priebehu prvého semestra 2003) a dvoch nových verzií sedanu Elysee. Tieto nové modely pomáhajú skompletizovať aktuálnu ponuku na danom trhu s modelmi Xsara Picasso, C5, ZX Fukang a 988.
V strednej a východnej Európe sa potvrdzuje trhový podiel dosahujúci 5,4% v roku 2003 oproti 5,1% v roku 2002.