Značka KIA dosiahla za prvý polrok 2004 na európskych trhoch odbyt 112 787 osobných a úžitkových áut do 3,5 tony, čo je 49-percentný nárast oproti rovnakému obdobiu uplynulého roku.
Uvedený tohtoročný rekordný polročný predaj v Európe tak priblížil spoločnosť Kia Motors Corporation k naplneniu jej zámeru - predať za celý rok 2004 na tomto kontinente 254.840 vozidiel danej kategórie.
Podľa vedenia tejto spoločnosti uvedený rast odbytu podnietilo najmä rozhodnutie o výstavbe európskeho závodu KIA na Slovensku, ďalej zvýšený záujem v Európe o nový model KIA Picanto, ktorého v apríli predali 1.492, v máji už 4.470 a v júni 6.071 kusov, rovnako ako aj úspech KIA Cerato a ďalších modelov a tiež rýchlo sa rozširujúca sieť služieb tejto značky. Výhodou značky Kia v súčasnosti je tiež to, že ponúka európskym zákazníkom ucelenú paletu modelov, ktoré koncom roku doplní o novinku segmentu SUV - KIA Sportage.
Priaznivé výsledky značky KIA sa prejavujú aj celosvetovo, keď za prvý polrok 2004 dosiahla oproti rovnakému obdobiu uplynulého roka celkový nárast vývozu o 39,3 percenta.