Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Pretrvávajúci nárast predajov značky Hyundai v Európe
06. október 2004 @ 14:44:41 CEST, poslal j.čík

HYUNDAI Predaj vozidiel v septembri opäť dokázal, že značke Hyundai sa v Európe neustále darí. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka sa predaj značky zvýšil o 25,4 percenta a v deviatom mesiaci tohto roka sa podarilo získať 30.798 nových zákazníkov – teda predať spomínaný počet vozidiel.

Na Slovensku Hyundai tiež zaznamenal ďalší nárast predajných čísel. V septembri sa predalo 153 vozidiel Hyundai, čím sa číslo za rok 2004 zatiaľ zastavilo na hodnote 1.242 ks vozidiel. V porovnaní s rovnakým obdobím roku 2003 si Hyundai Motor SK polepšil o 380 vozidiel, čím dosiahol medziročné zlepšenie o 44 percent.

"Všetkých nás veľmi teší reakcia zákazníkov na uvedenie nového modelu kategórie SUV na trh. Tucson sa stal s počtom 4.835 predaných kusov druhým najpredávanejším modelom Hyundai v septembri – hneď po modeli Getz, z ktorého sa predalo 8.750 kusov," povedal Werner H. Frey (viceprezident Hyundai Motor Europe) a dodal: "Spojením kvalít Tucsona a predajnej sily nedávno oceneného Santa Fe (3.330 predaných kusov za 9/04), ponúkame našim zákazníkom výnimočnú hodnotu v segmente SUV." Santa Fe získalo cenu ako vozidlo strednej veľkosti s najvyššou vstupnou kvalitou (Highest Quality Entry Level Midsize Car) v prieskume spoločnosti J.D. Power and Associates ohľadom kvality nových vozidiel, ktorú vyhodnocujú zákazníci a majitelia nových áut (2004 Initial Quality Study).

Hyundai sa umiestnil na druhom mieste prieskumu Strategic Vision’s 2004 Total Value Index

Vozidlá Hyundai získali jednotku od amerických spotrebiteľov, ktorí sa zapojili do prieskumu Strategickej vízie 2004 - Indexu najvyššej hodnoty (Strategic Vision - Total Value Index). Jeho výsledky boli zverejnené len nedávno a v celkovom hodnotení sa Hyundai umiestnil na druhom mieste (za značkou Lexus), so skóre 766 bodov.

Na upresnenie, Hyundai mal v prieskume Najvyšších hodnôt (Best Values) zastúpenie v podobe troch vozidiel. Hyundai Elantra získala titul vozidla najvyššej hodnoty v kategórii malých vozidiel (americký trh inak zadeľuje autá do kategórií); Hyundai XG350 (spolu s vozidlom Acura TSX) dostal titul Najvyššej hodnoty v kategórii vozidiel strednej veľkosti a Hyundai Santa Fe si opäť zopakoval zisk titulu Najlepšia hodnota v segmente menších SUV. Športový Hyundai Tiburon (v Európe známy ako Coupe) sa dostal do prvej desiatky najúspešnejších vozidiel vďaka bodovému zisku 783 bodov.

Prieskum Strategic Vision - Total Value Index prestížnej spoločnosti J. D. Power and Associates porovnáva hľadisko všetkých ekonomických vplyvov a mieru skúseností zákazníkov s ich novými vozidlami. Viac, než 69.000 majiteľov nových áut hodnotilo vozidlá nominované vo svojom príslušnom segmente. V ďalšej kategórii prieskumu J. D. Power, získala americká časť automobilky Honda najvyššie hodnotenie spoločnosti s kvalitným modelovým radom a dosiahla 750 bodov z maximálneho počtu 1000. Hyundai sa umiestnil hneď za spomínanou značkou so ziskom 747 bodov.

Podľa samotného prieskumu Strategic Vision, “srdcom Total Value Index je kvalita skúseností majiteľa – všetko, čo sa týka kúpy, vlastnenia a šoférovania nového vozidla. Všetky ekonomické vplyvy, aj tie okamžité (hodnota za peniaze, dostupnosť, ponúkaná kúpa, záruka a základná výbava) a očakávané (trvanlivosť, opätovný predaj auta v budúcnosti, najazdené míle/kilometre, ekonomickosť vlastnenia a spoľahlivosť) sa porovnávajú s vnímanou skutočnosťou.”

Zákazníci, ktorí sa do prieskumu zapojili, si kúpili nové auto v období od októbra 2003 do marca 2004. Mali najmenej 90 dní skúseností ako majitelia, keď dostali otázky k prieskumu. Všetky víťazné vozidlá All Total Value Award museli byť z modelového roku 2004.

2004 TVI víťazstvá po kategóriách

Menšie vozidlo (Small Car) - Hyundai Elantra- 780
Vozidlo strednej veľkosti (Mid-Size Car) - Hyundai XG350 - 779
(rovnako ako Acura TSX)
Malé SUV - Hyundai Santa Fe - 752
Modely s najvyšším počtom bodov v prieskume Total Value
10. Hyundai Tiburon (Coupe)- 783


Súvisiace správy

Najčítanejšie /HYUNDAI/