Súčasťou novej organizačnej štruktúry spoločnosti Fiat Auto sú i dve nové pozície. Luca De Meo a Antonio Baravalle sa stali Brand + Commercial Manager zn. Fiat, respektíve značky Lancia. Ďalšou zmenou je aj nový marketingový a obchodný riaditeľ značky Alfa Romeo, ktorým sa počnúc 1. januárom stáva Karl-Heinz Kalbfell. Všetci traja budú priamo zodpovední generálnemu riaditeľovi (CEO) Herbertovi Demelovi.
Luca De Meo sa narodil 13. júna 1967 v Miláne, kde absolvoval Bocconi University v obore obchodnej ekonómie. Potom študoval Marketing Management v Inseade vo Francúzsku. V období 1992 – 97 pracoval v obchodnom a marketingovom oddelení v Renaulte v Taliansku a Francúzsku, neskôr pôsobil v pozícii Product Manager. V roku 1998 prešiel do Toyota Motor Europe, kde bol mimo iného zodpovedný za značku Lexus. V roku 2002 prišiel do spoločnosti Fiat Auto na pozíciu Lancia Marketing Manager a v júni 2004 bol povýšený na pozíciu Lancia Brand Manager.
Antonio Baravalle sa narodil 23. decembra 1964 v Turíne, kde absolvoval v obore matematika a fyzika na SAA. Tam neskôr dokončil i štúdia MBA. V rokoch 1989 – 92 pôsobil v oddeleniach obchodu a marketingu v rôznych medzinárodných spoločnostiach.
V roku 1992 prešiel do spoločnosti Diageo na pozíciu Obchodný manažer. V roku 1999 prišiel Baravalle do spoločnosti Fiat Auto do oddelenia marketingu a obchodu. V roku 2002 sa stal Obchodným koordinátorom pre niekoľko európskych trhov v obchodnej jednotke Alfa Romeo. V septembri 2003 sa stal v tejto obchodnej jednotke marketingovým manažérom.
Kalbfell sa narodil v Nemecku 29. decembra 1949, študoval marketing a priemyslové technológie na univerzite FH Druck v Stuttgarte, kde absolvoval v obore inženierstvo. V období 1975 – 1977 zodpovedal za reklamu a image spoločnosti Eribal/Hymer, nemeckého výrobcu karavanov.
Od roku 1977 pracoval Kalbfell pre BMW AG v oblasti marketingu a komunikácie, v roku 2001 sa stal Senior viceprezidentom pre marketing skupiny. Od roku 1987 do roku 1993 bol generálnym riaditeľom (CEO) BMW Motorsport a neskôr riaditeľom centrálneho marketingu. V roku 1997 sa Kalbfell stal riaditeľom stratégie značky a produktu a od roku 2000 bol zodpovedný za projekt Rolls Royce. V máji 2004 bol menovaný generálnym riaditeľom (CEO) Rolls Royce osobné vozidlá.
Kalbfell nahradí v tejto pozícii Daniela Bandiera, ktorý odchádza zo spoločnosti na vlastnú žiadosť. Fiat Auto týmto ďakuje Bandierovi za jeho kvalifikované profesionálne výsledky a praje mu všetko najlepšie v jeho budúcom pôsobení.