Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Mazda prichádza s novým posolstvom ZOOM-ZOOM
17. apríl 2002 @ 14:42:46 CEST, poslal j.čík

MAZDA Spoločnosť Mazda Motor Corporation zahájila začiatkom apríla v plnej šírke lokálnu komunikačnú kampaň s využitím nového posolstva značky Zoom-Zoom. Táto kampaň využíva motív radosti z pohybu, ktorú človek zažil už ako dieťa.

Od roku 1997, kedy bola predstavená nová stratégia značky Mazda a jej nové obchodné ciele, Mazda usilovne pracovala na vytvorení emocionálnej väzby medzi svojimi výrobkami a svojimi zákazníkmi. Tento duch je popísaný ako Zoom-Zoom a uvedenie tejto komunikačnej kampane na japonskom trhu predstavuje vyvrcholenie evolúcie u značky Mazda. Nové posolstvo značky Mazda – Zoom-Zoom – je jednoduchým vyjadrením toho, za čím si Mazda stojí.

Kampaň Zoom-Zoom zožala už obrovský úspech u zákazníkov v Severnej Amerike, Európe i Austrálii. V Japonsku bola poprvýkrát prezentovaná v minulom roku na autosalóne v Tokiu. S uvedením kampane na japonskom trhu vyvrcholí Zoom-Zoom na všetkých hlavných svetových trhoch.

Posolstvo Zoom-Zoom sa snaží podporiť spirit radosti z riadenia vozidiel Mazda. Je ďalším vývojovým krokom po úspešnej frázi „Nové myšlienky, ktoré riadia Vaše emócie“, ktorá bola využívaná v reklame od roku 1999. Zoom-Zoom prekonáva „nové myšlienky“ a skutočne reprezentuje novú generáciu výrobkov, ktoré Mazda bude uvádzať na trh - počnúc uvedením vozidla Mazda 6.

Riaditeľ zodpovedný za marketing v Japonsku, pán Masazumi Wakayama povedal: „Zoom-Zoom je slovo, ktoré deti používajú, keď imitujú zvuk motoru automobilu. Je vyjadrením okúzlenia z pohybu, ktoré dieťa prežíva, keď sa hraje s autíčkom alebo keď jazdí na bicykli. A značka Mazda prenáša tieto pocity a radosť do svojich vozidiel a práve Zoom-Zoom tieto pocity skvele vyjadruje. Nové vozidlá značky Mazda prinášajú vzrušujúcu a radostnú skúsenosť, o ktorú naši zákazníci toľko stoja. Toto je emocionálne spojenie, o ktoré sa vo vzťahu k našim zákazníkom snažíme.“

Nová komunikačná kampaň je v Japonsku založená na využití hudby Zoom-Zoom v rádiu a v televíznej reklame na všetky modely Mazda. Originálnu hudbu a text Zoom-Zoom zložil a napísal Kao Rossman a dal jej meno Zoom-Zoom-Zoom. Táto pieseň bola pre Mazdu špeciálne upravená a teraz ju Mazda používa celosvetovo. V reklame sa naviac objavuje malý chlapec Micah, ktorý je nositeľom posolstva značky Mazda k zákazníkom, keď pošepkaním Zoom-Zoom pripomína dospelým radostné momenty z detstva. Televízne spoty i hudba sú plné života a energie, jedinečne vyjadrujú radosť a pocit zábavy pri riadení vozidiel Mazda.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /MAZDA/