Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
výstavy: Škoda Auto na autosalóne v Ženeve 2011
23. február 2011 @ 10:37:46 CET, poslal k.zechmeister

SKODA Škoda Auto predstaví na medzinárodnom autosalóne v Ženeve nový korporátny dizajn zvýrazňujúci úspechy a nové smerovanie značky. Po extrémne dynamickom rozvoji v posledných 20 rokoch a po najlepšom predajnom výsledku v histórii podniku v roku 2010, mieri česká automobilka k novým cieľom.

Do roku 2018 chce svoj predaj minimálne zdvojnásobiť. Verejnosti bude predstavená aj štúdia naznačujúca nový dizajnový jazyk značky.

Úspechy v predchádzajúcich rokoch považuje automobilka za základňu pre ďalší rast. Popri aktuálnej palete modelov predstaví Škoda tiež automobilovú štúdiu v duchu nového dizajnového jazyka značky. Dizajnový koncept upúta jasne definovanými a vybrúsenými tvarmi vytvorenými s veľkou precíznosťou a vycibreným citom pre detail. Nové logo, predstavené na dizajnovej štúdii, bude od roku 2012 zdobiť modely Škoda.

 Škoda Fabia Monte Carlo  Škoda Fabia Monte Carlo
Nová expozícia Škoda Auto na ženevskom autosalóne 2011 podčiarkuje smerovanie značky. Logo s ústredným motívom okrídleného šípu získalo nové farebné spektrum a pôsobí jasnejším, precíznejším dojmom. Nielen všetka komunikácia značky Škoda, ale aj architektúra showroomov a vonkajšie usporiadanie prevádzok bude postupne prechádzať na nový modernizovaný vzhľad.

V roku 2011 oslavuje Škoda jubileum "110 rokov motoršportu". Pri tejto príležitosti bude mať v Ženeve výstavnú premiéru športový akčný model Fabia Monte Carlo. So športovým podvozkom, dynamickým vzhľadom s čiernymi doplnkami a interiérom známym z verzie RS pripomína úspechy značky Škoda na pretekárskych tratiach a sprostredkováva radosť z víťazstva i zákazníkom. Skvelý štart 110. jubilejnej súťažnej sezóny sa podaril hneď v prvých pretekoch tohto roka - v 100. ročníku Rallye Monte Carlo, keď koncom januára Freddy Loix vo vozidle Fabia Super 2000 získal druhé miesto.

Expozíciu Škoda Auto o rozlohe 1 918 m2 v duchu nového korporátneho dizajnu môžete navštíviť v hale 2 v stánku ženevského centra Palexpo.

Zdroj: ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.


Súvisiace správy

Najčítanejšie /SKODA/