Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
ekológia: Honda oznámila globálne ekologické ciele do roku 2020
21. jún 2011 @ 13:02:11 CEST, poslal k.zechmeister

HONDA V snahe o zaistenie slobody mobility a trvale udržateľného rozvoja, v rámci ktorého si budú môcť ľudia užívať život, spoločnosť Honda definovala svoje ciele pre zníženie emisií CO2 do roku 2020, ktoré sú súčasťou Ekologickej vízie Honda (Honda Environmental Vision). Táto vízia zaoberá najdôležitejšími problémami dneška – zmenami klímy a problematikou výroby energií.

Súčasne s tým spoločnosť Honda predstavila globálny ekologický slogan, ktorý priamo vychádza z ekologického odkazu značky – „Modrú oblohu pre naše deti“.

Spoločnosť Honda presadzuje svoje vlastné ekologické ciele a zaviazala sa k aktívnej ochrane životného prostredia. V roku 2006 si firma dala za cieľ znížiť do konca roku 2010 globálne emisie CO2 súvisiace s prevádzkou motocyklov, automobilov a strojov značky Honda o 10 percent v porovnaní s hodnotami z roku 2000. V roku 2010 bol tento cieľ u všetkých produktov splnený.

Teraz si spoločnosť stanovila nový cieľ – znížiť do konca roku 2020 emisie CO2 u všetkých svojich globálnych produktov o 30 percent v porovnaní s hodnotami z roku 2000. Okrem znižovania emisií CO2 v rámci výroby a dodávateľského reťazca sa spoločnosť Honda rozhodla posilniť svoje úsilie v oblasti znižovania emisií CO2 súvisiacich s ich prevádzkovými činnosťami. Ďalej spoločnosť Honda posilní svoje aktivity zamerané na vývoj nových technológií z oblasti riadenia spotreby energií, znižovania emisií CO2 v rámci mobility i v rámci každodenných životov ľudí.

Spoločnosť Honda taktiež predstavila globálny ekologický slogan, ktorý vyjadruje jej aktívnu snahu o rozvoj ekologických technológií v celosvetovom meradle. Pomocou tohto sloganu sa chce značka Honda stať lídrom v oblasti ekologických a energetických technológií.

Nový globálny ekologický slogan a symbol budú používané v rámci interných i externých ekologických aktivít značky Honda i v rámci komunikácie po celom svete.

  • Ekologická vízia spoločnosti Honda: Naplnenie „radosti a slobody mobility“ a „trvale udržateľného rozvoja, v rámci ktorého si budú ľudia môcť užívať život”

  • Globálny ekologický slogan: Modrú oblohu pre naše deti

  • Inžinieri spoločnosti Honda, ktorí v sedemdesiatych rokoch minulého storočia pracovali na splnení požiadaviek vtedajšej prísnej emisnej normy U.S. Clean Air Act, používali slogan “modrú oblohu pre naše deti” ako motto, ktoré malo zvýšiť ich pracovné odhodlanie. Spoločnosť Honda mieni prenechať „radosť a slobodu mobility novej generácii” (našim deťom), a preto chceme vytvoriť trvale udržateľnú spoločnosť, v ktorej si ľudia budú môcť užívať život (modrú oblohu). Tento slogan i naďalej vyjadruje odhodlanie značky Honda splniť svoje ekologické záväzky, ktoré zostávajú i do budúcna jasne definované.

  • Globálny ekologický symbol:

  • Kruhové logo predstavuje zem so slnkom a s modrou oblohou (čistým vzduchom), čistú vodu a sviežu zelenú krajinu vyjadrujúcu bohatstvo prírody, ktoré je dôležité pre vytvorenie trvale udržateľnej spoločnosti, v ktorej sa ľudia budú môcť užívať život. Biela línia uprostred kruhu predstavuje cestu umožňujúcu slobodu mobility, zatiaľ čo srdce vyjadruje angažovanosť a odhodlanosť spoločnosti Honda v oblasti ochrany životného prostredia.

    Ďalšie informácie o ekologických záväzkoch a aktivitách spoločnosti Honda nájdete na internetových stránkach: www.world.honda.com/environment/

    Zdroj: Honda Slovakia, spol. s r. o.

    Súvisiace správy

    Najčítanejšie /HONDA/