Peugeot Slovakia, s.r.o., dovozca a predajca automobilov na Slovensku vydal tlačovú správu o súhrne najdôležitejších faktorov a udalostí za 1. polrok 2011. Značka Peugeot sa opäť vrátila za obdobie 1-6/2011 na pódium a celkovo skončila na 3. mieste v predaji osobných ako úžitkových automobilov.
Značka Peugeot obsadila tiež tretie miesto v predaji automobilov firmám a spoločnostiam (trh označovaný ako B2B). Vďaka výraznému obchodnému úspechu špeciálnej série 207 GABORIK a 206+ POHODA, Peugeot zaznamenal aj nárast predaja v segmente B v porovnaní s rokom 2010. V súlade so stratégiou značky narástol podiel predaja v hlavnom meste Bratislava o +1 bod v rámci trhového podielu. Model 508 po 4 mesiacoch od uvedenia na trh zaznamenal vynikajúce výsledky a naviac získal cenu "Fleet awards 2011" udelenú časopisom Fleet pre rok 2011. Výrazne predaje zaznamenal aj model 5008 (tretie miesto v segmente).
V rámci úžitkových automobilov, Peugeot je 2. značkou na slovenskom trhu s podielom 19%. Na 2. mieste na trhu Ludospace s podielom na trhu 22%.
Dealerská sieť je dlhodobou a stálou oporou značky – 100% Blue Box, sieť je kompletne vybavená dotykovými obrazovkami a väčšina koncesionárskej siete je zapojená do špeciálnych programov "Centrum Peugeot Profesional" Peugeot certifikované jazdené automobily. Každý koncesionár má svoju špeciálnu internetovú stránku v rámci projektu Edealer. Značka Peugeot je veľmi aktívna v rámci internetovej komunikácie. Priemerná návštevnosť domovskej stránky www.peugeot.sk je 80.000 návštev mesačne. Fanúšikovia značky združení na Facebooku presiahli počet 10.800.
V rámci sledovania spokojnosti klientov Peugeot dochádza neustále k výraznému zlepšovaniu v rámci jednotlivých parametrov.
Najúspešnejšie modely:
206+,207Bl+SW – 3. miesto v segmente celkom782 s podielom na trhu 7,5%
308Bl+SW – 330 predaných kusov podiel na trhu 4,7%
3008 – 314 predaných kusov, podiel 8,74 % v segmente
5008 – 121 predaných kusov, 10,19% podiel v segmente
508Bl+SW ( nový model – predaj od marca ) - 164 predaných modelov, s podielom 3,1% v segmente
Partner osobný – 246 predaných kusov, podiel v segmente 19,6%
Boxer – 356 predaných kusov, podiel 20,18% v segmente
- |
1. polrok 2010 |
1. polrok 2011 |
segment |
Volume |
% |
umiestnenie |
Volume |
% |
Classement |
Evolution % |
osobné |
1732 |
5,88 |
5 |
2104 |
6,19 |
5 |
+21 |
úžitkové |
338 |
14,74 |
3 |
492 |
16,36 |
2 |
+46 |
spolu |
2070 |
6,53 |
4 |
2596 |
7,02 |
3 |
+25 |
Ciele na 2. polrok 2011
Pokračovať v udržaní pozície značky ako aj jednotlivých modelov na trhu v rámci svojich segmentov
Úspešne uviesť na trh 1. motor hybrid diesel na svete s modelom 3008 Hybrid4
Pokračovať v podpore a rozvoji dealerskej siete, neustále podporovať a rozvíjať aktivity smerujúce k spokojnosti klientov značky Peugeot
Podporovať a rozvíjať dealerskú sieť a ich nové aktivity
Otvoriť dokument - Hospodárske výsledky výrobcu Peugeot za 1. polrok 2011. pdf
Zdroj: Ivana Orviska, Communication and PR Manager, Peugeot Slovakia, s.r.o.
TS: 12.07.2011