Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
štatistika: Peugeot Slovakia zverejnil výsledky za 1. polrok 2011
16. júl 2011 @ 14:52:02 CEST, poslal p.mauer

PEUGEOT Peugeot Slovakia, s.r.o., dovozca a predajca automobilov na Slovensku vydal tlačovú správu o súhrne najdôležitejších faktorov a udalostí za 1. polrok 2011. Značka Peugeot sa opäť vrátila za obdobie 1-6/2011 na pódium a celkovo skončila na 3. mieste v predaji osobných ako úžitkových automobilov.

Peugeot Blue Box na Vajnorskej ulici - zväčšiť obrázok Značka Peugeot obsadila tiež tretie miesto v predaji automobilov firmám a spoločnostiam (trh označovaný ako B2B). Vďaka výraznému obchodnému úspechu špeciálnej série 207 GABORIK a 206+ POHODA, Peugeot zaznamenal aj nárast predaja v segmente B v porovnaní s rokom 2010. V súlade so stratégiou značky narástol podiel predaja v hlavnom meste Bratislava o +1 bod v rámci trhového podielu. Model 508 po 4 mesiacoch od uvedenia na trh zaznamenal vynikajúce výsledky a naviac získal cenu "Fleet awards 2011" udelenú časopisom Fleet pre rok 2011. Výrazne predaje zaznamenal aj model 5008 (tretie miesto v segmente).
V rámci úžitkových automobilov, Peugeot je 2. značkou na slovenskom trhu s podielom 19%. Na 2. mieste na trhu Ludospace s podielom na trhu 22%.

Dealerská sieť je dlhodobou a stálou oporou značky – 100% Blue Box, sieť je kompletne vybavená dotykovými obrazovkami a väčšina koncesionárskej siete je zapojená do špeciálnych programov "Centrum Peugeot Profesional" Peugeot certifikované jazdené automobily. Každý koncesionár má svoju špeciálnu internetovú stránku v rámci projektu Edealer. Značka Peugeot je veľmi aktívna v rámci internetovej komunikácie. Priemerná návštevnosť domovskej stránky www.peugeot.sk je 80.000 návštev mesačne. Fanúšikovia značky združení na Facebooku presiahli počet 10.800.

V rámci sledovania spokojnosti klientov Peugeot dochádza neustále k výraznému zlepšovaniu v rámci jednotlivých parametrov.

Najúspešnejšie modely:
206+,207Bl+SW – 3. miesto v segmente celkom782 s podielom na trhu 7,5%
308Bl+SW – 330 predaných kusov podiel na trhu 4,7%
3008 – 314 predaných kusov, podiel 8,74 % v segmente
5008 – 121 predaných kusov, 10,19% podiel v segmente
508Bl+SW ( nový model – predaj od marca ) - 164 predaných modelov, s podielom 3,1% v segmente
Partner osobný – 246 predaných kusov, podiel v segmente 19,6%
Boxer – 356 predaných kusov, podiel 20,18% v segmente

-

1. polrok 2010

1. polrok 2011

segment

Volume

%

umiestnenie

Volume

%

Classement

Evolution %

osobné

1732

5,88

5

2104

6,19

5

+21

úžitkové

338

14,74

3

492

16,36

2

+46

spolu

2070

6,53

4

2596

7,02

3

+25

Ciele na 2. polrok 2011

  • Pokračovať v udržaní pozície značky ako aj jednotlivých modelov na trhu v rámci svojich segmentov
  • Úspešne uviesť na trh 1. motor hybrid diesel na svete s modelom 3008 Hybrid4
  • Pokračovať v podpore a rozvoji dealerskej siete, neustále podporovať a rozvíjať aktivity smerujúce k spokojnosti klientov značky Peugeot
  • Podporovať a rozvíjať dealerskú sieť a ich nové aktivity
  • Otvoriť dokument - Hospodárske výsledky výrobcu Peugeot za 1. polrok 2011. pdf

    Zdroj: Ivana Orviska, Communication and PR Manager, Peugeot Slovakia, s.r.o.
    TS: 12.07.2011

    Súvisiace správy

    Najčítanejšie /PEUGEOT/