Vitajte na AGENTÚRA AUTO DATA, spol. s r.o.
rss správy | rss magazín | aad.sk | shop.aad.sk | ocenit.eu | download.aad.sk
AGENTURA AUTO DATA, spol. s r.o. 



eShop

Partneri

správy
všeobecné: Nová organizácia spoločnosti Volvo Trucks
17. február 2012 @ 13:01:44 CET, poslal p.mauer

VOLVO TRUCKS Nová organizačná štruktúra segmentu výroby a predaja nákladných vozidiel spoločnosti Volvo Group znamená rozdelenie zodpovenosti za marketing a predaj značiek nákladných vozidiel Volvo Group do troch geografických oblastí. Stratégia značiek a výrobkov však bude stále riadená na globálnej úrovni.

Začiatkom roku 2012 prevzal zodpovednosť za Volvo Trucks, najväčšiu značku nákladných vozidiel Volvo Group, Claes Nilsson, ktorý bol predtým prezidentom jej európskej divízie.

Cieľom reštrukturalizácie do troch ekvivalentných predajných a marketingových oblastí - americkej (Severná a Jižná Amerika), EMEA (Európa, Stredný východ a Afrika) a APAC (Ázia a Pacifik) - je vytvoriť takú organizáciu, ktorá dokáže plniť potreby zákazníkov na celom svete efektívnejšie a lepšie využívať komerčný potenciál jednotlivých značiek nákladných vozidiel Volvo Group.
Začiakom roku sa stal Claes Nilsson prezidentom útvaru EMEA Sales & Global Brand spoločnosti Volvo Trucks, a to zo zodpovednosťou za riadenie predaja a marketingu pre oblasť EMEA. Jeho funkcia zahŕňa taktiež zodpovednosť za riadenie globálnej produktovej stratégie a za rozvoj značky Volvo Trucks.

„Verím, že naša nová štruktúra ponúka skvelé možnosti. Stratégia pre spoločnosť Volvo Trucks je uplatňovaná už dlšiu dobu a je stále veľmi dobre odôvodnená. Budeme pokračovať v rozvoji unikátnych kvalít značky Volvo Trucks a dodávať vozidlá, ktoré spĺňajú vysoké štandardy a očakávania našich zákazníkov," hovorí Claes Nilsson.

Organizačné zmeny vstúpili do platnosti začiatkom tohto roku. Nový riadiaci tím bude pokračovať v intenzívnom zameraní na potreby zákazníkov a bude tiež investovať do rozširovania siete služieb a popredajnej podpory.

„V súčasnej dobe máme viac ako 2 300 dílerov a dielní po celom svete a tento počet sa bude zvyšovať. Náš vzťah k zákazníkom hrá ústrednú rolu a naše podnikanie zahŕňa oveľa viac ako iba predaj nákladných vozidiel. Ten je len základom celej našej činnosti. Našim zákazníkom ponúkame efektívne dopravné riešenie s garantovanou kvalitou, bezpečnosťou a najvyššiu možnú starostlivosť o životné prostredie," hovorí Claes Nilsson.

Fakty:
Claes Nilsson pracuje pre Volvo Group už od roku 1982 a pôsobil na rôznych pozíciách vo Švédsku, USA a Belgicku, v poslednom období ako prezident európskej divízie spoločnosti Volvo Trucks. Predtým zastával rôzne významné pozície v oblastiach predaja a marketingu, strategického plánovania a produktového plánovania v spoločnosti Volvo Trucks. V novej funkcii je následníkom Staffana Juforsa, ktorý koncom roku 2011 odišiel do dôchodku.

Počas roku 2011 bolo na trhy po celom svete vydodaných viac ako 100 000 nákladných vozidiel Volvo. Tieto vozidlá boli vyrobené v šestnástich krajinách po celom svete vo výrobných závodoch, ktoré sú od začiatku tohto roku súčasťou výrobnej organizácie Trucks Operations spoločnosti Volvo Group.

_______________________________________________________________________

Zdroj: VOLVO TRUCK SLOVAK, Andrea Ondrejikova, e-mail: [email protected]
TS:17.02.2012


Súvisiace správy

Najčítanejšie /VOLVO TRUCKS/