Pred nedávom predstavený automobil Demio/Mazda2 dosiahol na japonskom trhu od svojho uvedenia počet 15.000 predaných vozidiel. Mazda2 je druhým vozidlom úplne novej generácie Mazda a doterajší predaj tohoto modelu predstavuje viac ako dvojnásobok plánovaného mesačného predaja (7.000 vozidiel).
Najviac žiadaným prevedením je Casual, nasledované prevedením Sport a Cozy. Sport naviac zaznamenal omnoho viac objednávok ako bolo pôvodne plánované. Pokiaľ ide o farebnú skladbu, potom zákazníci najviac žiadajú sunlight silver pre Casual a Sport a honey yellow pre prevedenie Cozy. Takmer 30% zákazníkov si naviac u Cozy vybralo elektronicky sťahovateľnú bielu plátenú strechu.
A prečo si zákazníci vybrali práve Mazdu Demio/Mazdu2?
- priestranný interiér a rada doplnkov
- skvelé jazdné vlastnosti
- výborná ovládateľnosť, jazdný komfort
- vynikajúci dizajn, dynamický exteriér
- vysoká úroveň kvality spracovania interiéru
Nová Mazda Demio priťahuje k značke Mazda nových zákazníkov, cez slobodných mužov a ženy až po mladé rodiny.
David Thomas, Senior Managing Executive Officer zodpovedný za marketing, predaj a zákaznickú spokojnosť komentuje tento odvážny štart nasledovne: „Po viac ako pozitívnom štarte predaja vozidla Mazda Atenza/Mazda6 i nové Demio ukazuje, že sme sa s našou novou produktovou stratégiou vydali správnym smerom. Veľmi netrpezlivo očakávame i uvedenie vozidla Mazda2 na zahraničných trhoch, hlavne jeho európsku premiéru na autosalóne v Paríži, ktorá sa bude konať už budúci týždeň."