Iba šesť dní po oficiálnom uvedení vozidla Mazda Atenza (Mazda6) na japonský trh, prekročili objednávky na tento nový model počet 4.000 kusov. Zatiaľ sa jedná iba o objednávky na karosárske prevedenie sedan a hatchback, pretože prevedenie sport wagon bude na trh uvedené až 24.6. 2002.
Päťdverový hatchback je veľmi populárny, hlavne medzi mladšími, športovo orientovanými zákazníkmi. Naviac v kombinácii s motorom 2.3i je skutočnou lahôdkou. Ostatne práve zážihový motor s obsahom 2.3 l je tým najžiadanejším, ako jasne ukazujú prvé objednávky.
A dôvody prvých zákazníkov, prečo si vybrali práve Mazdu Atenza:
vynikajúci dizajn, výborné jazdné vlastnosti, priestranný interiér a objemný batožinový priestor
atraktívne príslušenstvo, vrátane systému ozvučenia
dobrý pomer medzi hodnotou a cenou
„Pre Mazdu je to skvelý začiatok, dokonca lepší ako sme očakávali. Je to povzbudivé znamenie toho, že naša značka a produktová stratégia prináša zákazníkom skutočne to, čo chcú, že im dáva radosť z riadena v skvelom dizajnovom balení, ktoré vskutku prináša ducha Zoom-Zoom!“, povedal generálny riaditeľ zodpovedný na japonskom trhu za marketingové operácie, predaj a zákaznícky servis, pán Kenichi Yamamoto.