Spoločnosť Mazda Motor Corporation 25.6.2002 potvrdila vymenovanie Lewisa Bootha za prezidenta Mazda Motor Corporation.
Lewis Booth povedal: „Je mi velkou cťou stať sa prezidentom Mazdy v tak dôležitom okamihu v živote spoločnosti. Mazda prešla vďaka jasnému cielu managementu a vďaka Millennium plánu významnými zmenami. Dosiahli sme finančného ozdravenia a sme na prahu rastu našej značky. Konkurencia je stále veľmi silná, a my musíme udržať hybnú silu našeho transformačného rastu. Mojou prácou a mojim záväzkom voči vlastníkom a zamestnancom je zaistiť rozvoj nášho Millennium plánu.“
Skôr ako Booth v marci t.r. nastúpil do Mazdy ako Senior Advisor, bol presidentom Ford Asia Pacific & Africa a bol zodpovedný za operácie v Južnej Afrike, Austrálii a na Novom Zélande a v Indii. Od januára roku 2000 bol zodpovedný za rozvoj stratégie v ázijsko-pacifickom regióne.
Od júla roku 1997 pôsobil Booth ako skupinový riaditeľ SAMCOR – South Africa Motor Corporation. V tej dobe mal Ford 45% podiel v spoločnosti SAMCOR, ktorá zaisťovala montáž vozidiel Ford a Mazda v Južnej Afrike. Neskôr sa Ford stal 100% vlastníkom tejto spoločnosti a došlo tak k vytvoreniu Ford Motor Company of Southern Africa.
Booth nastúpil k Ford Europe už v roku 1978 ako finančný analytik koordinujúci produktový vývoj. V priebehu 80. rokov zastával rôzne vedúce manažerské pozície a začiatkom 90. rokov pracoval v oblasti financií, rozvoja výrobkov, výroby a obchodu vo Veľkej Británii a Nemecku.
V roku 1992 sa Booth odsťahoval do Spojených štátov, kde pracoval v Dearborn v oblasti financií. Od roku 1993 až do roku 1996 pracoval Booth na rôznych pozíciach v oblasti rozvoja automobilov a výroby. Potom prijal pozíciu skupinového manažera SAMCOR v Južnej Afrike.
Vytvorenie nového systému práce výkonných pracovníkov a zníženie počtu členov správnej rady oddelí dozorčích a výkonné funkcie v seniorskom manažerskom týme a zvýšia účinnosť konzultantov. Nová štruktúra tiež napomôže k posilneniu a zvýšeniu efektívnosti rokovania správnej rady a súčasne povedie k zrýchleniu rozhodovania. Neskôr v priebehu roka bude ustanovený poradný výbor, ktorý vnesie nové skúsenosti a perspektívy zvonku do manažerského myslenia Mazdy.
Rok 2002 je považovaný za rok výkonov, postupov a rastu značky Mazda. Počnúc vozidlom Atenza, ktorá prišla do predaja v Japonsku minulý mesiac, plánuje spoločnosť, že v priebehu nadchádzajúcich 12-18 mesiacov uvedie nové generácie výrobkov, ako napr. nový malý automobil alebo očakávaný športový automobil RX-8.